.

Dienstag









Sorterar bland gamla bilder och tidningar medan ett live-set av Skudge spelas i bakgrunden. Sippar på 5:e koppen kaffe och känner mig så himla rastlös. Idag missade jag skolan pga var tvungen att släppa in en kvinna som skulle komma och kolla elmätaren. Hon pratade bara tyska. Försökte förstå vad hon sa men det hela slutade med att jag bara nickade och sa ja hela tiden.

Igår bokade min mamma och Casper flyg till Berlin i slutet av februari för att komma och hälsa på. Tänker mig att om jag ska göra lyxlivet när min farmor kommer, ska jag göra myslivet med mamma. Dricka kaffe på bra caféer, laga god mat i nya köket och gå på söndagsmarknader och tvinga henne köpa inredning heh. Detta är även samma helg som Hannes föräldrar kommer och hälsar på igen, och Majas hade planer på att komma den helgen med. Känns bäst om allas föräldrar kommer den helgen. Då kan man hålla sig sysselsatt med att underhålla familj istället för att festa sönder sig pga bra line-up på Berghain = alltid.

2 kommentarer:

  1. Haha gud vad alone och oälskad jag kommer känna mig den helgen när alla ni har familjemys och jag typ får gå ensam till BH??? :((((

    SvaraRadera