.

Märchenbrunnen



















För någon dag sedan korsade Maja och jag Volkspark Friedrichshain för att komma till Märchenbrunnen, Sagobrunnen. Hade helt missat detta ställe och eftersom att jag hade med mig kameran gick jag och fotade hela tiden. Maja bah gled omkring och njöt av att komma ut från lägenheten medan jag tog kanske 200 bilder på uthackad marmor. So worth it.

Idag hade jag för övrigt kanske världens bästa morgon? Vaknade halv sex, pluggade i två timmar. Tog en härlig promenad till skolan i det vackra vädret. Hade en så himla bra dag i skolan då allt bara flöt på och tiden gick snabbt. Gick sedan hem till Karin och Hannes med Maja och drack kaffe och kollade på när Karin blekte och tonade sitt hår. Allt detta med med världens mest nöjda och irriterande attityd. Fatta att dricka kaffe med någon som bah "mmmm de här kaffet var gott och solen skiner vilken vacker dag det är åh vad ska man göra när man kommer hem skolan var kul och jag borde plugga mer haha är taggad!!!!" i en mening. Usch.

/ Took a walk with Maja in Volkspark where we stopped by Märchenbrunnen, the Fairytale well, a couple of days ago. Left the place with about 200 pictures of carved marble. So worth it.

I also had the best morning ever and had an unexplainably good attitude towards life. Most annoying human being on the planet. Ick. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar